Business Modelling & Value Creation (BMV)

998,00 (exclusief b.t.w.: 998,00)

Wendbare business modellen en waardeproposities die hout snijden

U wilt in plaats van vage modellen een reële waardepropositie die past in het business model

De essentie van ondernemen is waarde te creëren voor de belanghebbenden en betrokkenen; dit in een omgeving en markt die continue in beweging is. Organisaties zitten met de uitdaging om producten en diensten mee te laten veranderen om de (meer)waarde te blijven creëren. Wendbaarheid is nodig.

Als professional wilt u wendbaarheid in de waardeproposities van producten en diensten borgen of vergroten. U bent op zoek naar inzichten en instrumenten om dit te realiseren. 

Concrete en wendbare business modellen en waardeproposities die uw klant boeit en bindt

In deze interactieve training van drie dagdelen werkt u aan de kunst van het ontwerpen van: Business Modellen & Waardeproposities. U werkt aan uw eigen of andermans business modellen en waardeproposities. We blijven daarbij niet hangen in vage businessmodellen. We zoeken naar de scherpte van het business model in de vorm van de waardepropositie.

Na deze training beheerst u de kunst van het maken/verbeteren van een business model en een waardepropositie die hout snijdt. U heeft deze kunst al in uw eigen praktijk kunnen toepassen.

Wachtlijst

Meld je als geïnteresseerde vrijblijvend aan.

Privacy Toestemming

Bekijk je privacy toestemming en/of ons privacy beleid.

Privacy Statement